Zaplecze w seo

Zaplecze SEO to nie tylko stabilne wyniki w Google. Co jeszcze?

Stabilne wyniki w wynikach organicznych i realna oszczędność na portfelu w perspektywie długoterminowej to tylko 2 z przynajmniej 5 powodów, dla których inwestycja w zaplecze SEO jest lepszym pomysłem, niż mogłoby Ci się wydawać. Serio.

Za darmo, nie zawsze znaczy dobrze

Prowadzenie kampanii SEO w oparciu o ogólnodostępne serwisy wydaje się naturalną strategią, jeśli zależy Ci na dobrych efektach w ciągu kilku kolejnych miesięcy. Problem w tym, że liczba serwisów o potencjalnie niskim wskaźniku toksyczności sukcesywnie maleje, a weryfikacja tych, które już są, wymaga dużych pokładów czasu i testów na markerach.

Alternatywą dla linkowania z ogólnodostępnych blogów, forów dyskusyjnych, profili i portali społecznościowych jest dzierżawa linków – tyle tylko, że to jeszcze bardziej kapitałochłonne zajęcie. W praktyce, wokół swojej domeny nie budujesz żadnej konkretnej wartości, a kiedy zdecydujesz się na wstrzymanie emisji linków, pozycje topnieją szybciej niż mogłoby się wydawać.

Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy, stronę firmową lub jesteś odpowiedzialny za kampanię SEO klienta i wiesz, że wiążesz się z nim na dłużej niż kilka miesięcy, rozważ budowę dedykowanego zaplecza technicznego. Dlaczego? Już wyjaśniamy.

Naprawdę potrzebuję zaplecza SEO?

Dedykowane zaplecze SEO to dobry pomysł przede wszystkim ze względu na:

  • Wysoką stabilizację w wynikach organicznych Google w perspektywie długoterminowej

Zaplecze SEO to serwisy, które są poza zasięgiem Twojej konkurencji. Oznacza to tylko tyle, że o ile sklep internetowym, z którym ścigasz się w Google, mógłby kupić link w serwisie A, w na jakim Ty reklamujesz się od dłuższego czasu, to odtworzenie Twoich 10-20 serwisów zaplecza technicznego będzie trudne. A im starsze zaplecze, tym wyższa bariera wejścia dla konkurencji.

  • Realne oszczędności w budżecie przeznaczonym na prowadzenie kampanii SEO

Mimo że dedykowane zaplecze SEO to wysoka bariera wejścia ze względu na budżet, to raz poczyniona inwestycja daje Ci realne oszczędności w perspektywie kolejnego roku, dwóch, trzech lat. To, ile $ zostanie w Twoim portfelu łatwo policzyć. Przekalkuluj, ile musisz zapłacić za otworzenie serwisu o konkretnych parametrach (np. RD: 100, BL 300), a ile miesięcznie musiałbyś wydawać na dzierżawę linka na takiej domenie. W zależności od Twojego know how, budowa zaplecza SEO zwraca się średnio po 12 miesiącach.

Poza tym zaplecze SEO to w zasadzie 100-procentowa kontrola nad profilem linków domeny, proporcjami linków nofollow, dofollow oraz (co najważniejsze) udziałem linków exact match nad wszystkimi pozostałymi.

Jeśli zdecydowałeś się na budowę solidnego zaplecza SEO sprawdź ofertę sklepu który oferuje działania SEO. To zdecydowane ułatwienie jeśli całego procesu nie musisz przeprowadzać samodzielnie. Możesz spokojnie skupić się na przygotowaniu strategii linkowania, a poszczególne jej elementy zostaną wykonane w ramach konkretnych usług.


Was This Post Helpful:

1 votes, 5 avg. rating

Podziel się:

Redakcja

Dodaj komentarz

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij